Dimarts, 23 de juliol 2019
infoTerrassa.com
La informació de Terrassa explicada pels terrassencs
Mòduls
.
.
Seccions
.
.
.
El temps a Terrassa
.
Webcam
.
.
Política Redacció - 21-12-2005. Actualitzat el 22-12-2005
El Periódico posa com a exemple el cas del barri de Sant Llorenç de Terrassa. CDC desmenteix rotundament les informacions aparegudes a El Periódico

Foto: Antonio Gil (Projecte Educatiu de Ciutat)
El govern de Convergència i Unió utilitzava ADIGSA per treure vots
El Periódico de Catalunya publica en la seva edició de dimecres 21 de desembre un extens reportatge de 3 pàgines en el que rebel·la el presumpte finançament il·legal de Convergència Democràtica a través de l'empresa pública ADIGSA. Però el reportatge no s'acaba aquí. Segons el diari, els governs de Jordi Pujol van utilitzar l'empresa pública per treure rèdit electoral. Pel diari, Adiga "va rehabilitar barris, però també va vendre als inquilins part dels pisos de l'Obra Sindical del Hogar, tot i que paternalment va continuar fent-se càrrec dels desperfectes dels immobles. Només calia trucar al tío Adigsa. Aquesta seqüència li permetia a CiU, a través de les entitats veïnals, estar present darrere les línies enemigues socialistes. Van començar les acusacions de si tal o tal altre dirigent veïnal estava comprat". Curiosament El Periódico cita el cas del terrassenc Antonio Florido, "un cas de llibre va ser Antonio Florido. President de l'associació del barri de Sant Llorenç de Terrassa, va saltar del PSUC a l'òrbita convergent, amb tant ímpetu que Pujol va acabar posant-lo de cap de llista a les municipals del 1995. L'operació va fracassar, més o menys com totes les inversions que es van fer des d'Adigsa amb el propòsit (se suposa) de recollir-ne després un rèdit electoral".
Convergència Democràtica desmenteix rotundament les informacions publicades pel Periódico

Convergència Democràtica no ha trigat en respondre a les informacions publicades dimecres per El Periódico de Catalunya. CDC ha enviat una nota als mitjans en la que manifesta:

1) El senyor Ricard Murga, qui realitza les acusacions reflectides en El Peródico, no ha tingut mai cap mena de relació laboral amb CDC. El senyor Murga no ha estat mai coordinador de seguretat del partit i no ha tingut cap relació contractual amb CDC ni en aquest àmbit ni en cap altre.

2) Des de la seva fundació, CDC compta amb més de 50.000 militants. El senyor Ricard Murga es va donar d’alta l’any 1981 i va deixar de pagar la seva quota el desembre de 1997. Com  a conseqüència d’aquest impagament i seguint els procediments habituals, va ser donat de baixa de militància el 31 de desembre de 1998.

3) D’acord amb les dades de què disposa el partit, les informacions que El Periódico de Catalunya publica avui en portada, editorial i tres pàgines interiors són falses i CDC les desmenteix rotundament.

4) CDC no ha rebut cap petició de cap periodista d’El Periódico de Catalunya per contrastar les informacions falses que avui han estat publicades.

5) CDC dóna absolut suport a totes aquelles mesures legals que puguin emprendre a partir d’ara els afectats per les acusacions del senyor Ricard Murga.

6) CDC estudia amb el seu equip jurídic la possibilitat de posar en marxa els mecanismes legals per a la rectificació d’informacions periodístiques falses d’acord amb la llei orgànica 2/1984 del 26 de març, que regula l’exercici del dret de rectificació.
.
Participa! Envia un missatge al fòrum!
Connexió
.
Usuari:
Contrasenya:
Formulari d'alta
Recuperar contrasenya oblidada
.
.
.
(CC) Some Rights Reserved XML Valid HTML 4.01 Valid CSS1